Güçlü teknolojik ve sektörel operasyon deneyimimizi tüm ürünlerimize yansıtarak farklılığımızı ortaya koyuyoruz. Müşterilerimize stratejik işbirliği anlayışıyla hizmet veriyor ve proaktif yöntemlerle ihtiyaçlarını saptayarak, yüksek katma değerli ürünler geliştiriyoruz.
Kolay Elektronik İmza
Kurum veya Firmaların, iş süreçlerini yönetirken oluşturdukları belgelerin kolay bir şekilde imzalanması sağlanmaktadır.
Süreç şu şekilde çalışmaktadır.
- Elektronik İmza ile gönderimi yapılacak olan evrağın belirlenmesi
- Süreci yönetecek olan ekibe, belirlenen evrak kaydının aktarımı
- Standart evrak metinleri oluşturabilme
- Standart evrak metinleri üzerinde küçük değişiklikler yapılarak sürecin hızlandırılması
- Standart olmayan metinlerin kolaylıkla uygulama üzerinde hazırlanması
- Onay süreci
- Elektronik İmza geçerlilik sorgulama
- Belgenin imzalanması
- KEP üzerinden belgenin gönderilmesi
- Gönderilen belgenin dijital olarak saklanması
Uygulama mobil cihazlara uyumludur.
Arşiv Sistemi
Dijital Arşiv uygulamamız, arşiv sistemine aktarılan tüm bilgilerin kullanılmasına olanak sağlayan yazılımdır.
- Sisteme aktarılan tüm verilerin tek platform içinde yer almasını sağlar
- İstenilen belgelere tek platform içinden arama kolaylığı sağlar
- Evrak ile ilgili geçmiş tarihçeye erişim olanağı sağlar
- Birden çok kişi aynı belgeye ulaşabilir
- Belge türü bazında erişim olanağı tanımlanabilir
- İstenildiğinde çıktı alınabilir
- Belgenin, fiziksel arşiv yerine ulaşılabilir
- Fiziksel Arşivden ihtiyaç duyulan belge temin edilir
Uygulama mobil cihazlara uyumludur.
Satınalma ve Tedarik Zinciri Yönetimi
Satınalma ve Tedarik Zinciri Modülü, kurum ve şirketlere, satınalma işlemlerini tamamen entegre bir yapıyla gerçekleştirme olanağı sunar ve sağladığı optimizasyon potansiyeli ile firma ve kurumlara değer katar.
Talep Oluşturma
- İhtiyaç duyulan malzeme veya hizmetin ilgili kişiler tarafından sipariş olarak oluşturulur
- Malzeme veya hizmet, tanımlı değilse talep oluşturur
- Malzeme veya hizmetin tanımlanmasından sonra talep oluşturulur
- Kurum isteğine bağlı olarak talebin yönetici onayı alınabilir
- Onay sonrası satınalma sürecinin başlar
Satınalma Süreci
- Satınalma ekibine düşen talep için ilgili tedarikçilere (tamamına veya seçilerek) e-mail gönderimi yapılır.
- Tedarikçilerden gelen teklifler değerlendirilir
- Değerlendirme istenirse onaya gönderilir
- Teklifi en uygun tedarikçi belirlenir ve sipariş bilgilendirmesi yapılır
- Kurum isteğine bağlı olarak onay mekanizması sürece eklenir
Malzeme veya Hizmetin Temin Edilmesi
- Tedarikçi istenen hizmet veya malzemeyi teslim eder
- Gerekli kontroller sonrası malzeme teslim alınır
- Teslim alınan,
- Eğer malzeme ise stok girişi
- Eğer hizmet ise teslim alındığı belirlenir
- Depo Yönetim süreci başlar
Entegrasyon
- Satınalma modülünde, doğrudan müşterilere açılan siparişler nedeniyle başlatılmış satınalma işlemlerine yönelik otomatik hesap tayini özelliği mevcuttur.
- Hesap tayini, kurum talebine göre siparişle veya sürecin belirli bir aşamasında gerçekleştirilir. Daha sonra asıl siparişe aktarılır.
- Benzer şekilde farklı alanlar talebe entegre (proje, iş emri, demirbaş vb) edilebilir
Depo Yönetimi
Tüm depo süreçlerinin tek noktadan yönetilip takip edilebildiği ve otomasyon sayesinde insan kaynaklı hataların en aza indirilmesini sağlayan Depo Yönetimi maliyetleri düşürmenize, verimliliği artırmanıza yardımcı olur.
- Stok Malzeme & Hizmet Kartları
- Malzeme Alış
- Satınalma Modülünden gelen siparişler, sipariş teslim edildiğinde stok girişi yapılır.
- Stok girişleri alım yapılan fiyata, para birimi ve kura göre takip edilebilir
- Stok girişleri proje veya müşteri bazlı takip edilebilir
- Barkod entegre edilebilir
- Malzeme Satış
- Malzeme satışları istenilen para birimi üzerinden yapılabilir
- Standart fiyatla veya günlük kur üzerinden çıkışlar yapılabilir,
- Proje veya müşteri bazlı takip yapılabilir
- Barkod entegre edilebilir
- Malzeme Alış
- Müşteri & Satıcı Stok Bilgileri
- Müşteri ve satıcılar bazında stok kodu oluşturabilme
- İrsaliye ve faturaların kendi stok kodları oluşturabilme
- Her müşteri ve satıcı için mal kodu, adı, barkod numarası tanımlaması yapılabilir ve tüm evraklarda bu kodlar kullanılarak işlem yapılabilmesi
- Raporlama
- Stok RaporlarıStok hesap ekstresi (dövizli, lokal para birimli)
- Stok yaşlandırma (dövizli, lokal para birimli)
- Maliyet analizleri
- Müşteri/ürün kârlılık analizleri
- Hareket analizleri (sipariş, irsaliye, fatura, depo vb.)
- Sipariş listeleri
- Aylık satış/alış analizleri
- Kullanıcı tanımlı raporlar
CRM
CRM (Customer Relationship Management) – Müşteri İlişkileri Yönetimi modülünün entegre yapısı sayesinde veriler, merkezi olarak kaydedilir ve yönetilir.
- Müşteri verilerinin, gereksinimlere uygun olarak tutulması,
- Aday müşteriler için özel yaklaşımlarda bulunulması,
- Müşteri ilişkileri kapsamında taleplere hızlı bir şekilde cevap verilebilmesi,
- Diğer modül veya farklı yazılımlara entegre edilebilmesi,
sayesinde verilerinizin merkezi olarak kaydedilebilmesi ve yönetilebilmesi büyük avantaj sunar.
Bu noktada yapılandırılmış bir veri tabanının olması çok önemlidir.
İnsan Kaynakları Yönetim Uygulaması
İnsan Kaynakları çözümündeki izin yönetimi ve onay süreçleri, her türlü izin tiplerini belirleyip takip ederek, daha etkin planlama ve zaman yönetimine imkan sunmaktadır. Bu süreçte;
- Elektronik ortamda izin talep ve onay süreci, izin
- Uygulamalarının bordro ile ilişkilendirilmesi,
- Otomatik yıllık izin hak edişleri,
- Elektronik ortamda onay zinciri,
- İzin türlerine göre diğer modüller ile ilişkilendirme,
- Telafi izin ve telafi çalışma yöntemlerini oluşturma,
- Yasal ve idari raporların üretilmesi ve pdks sistemi ile ilişkilendirme ve puantaja aktarım imkanları
İş Yönetim Uygulaması
İş yönetimi yazılımını kullanarak, firmanızda yürütülen işlerin takibini, bölümler arası geçişler yaparak düzenleyebilirsiniz.
- Firma içinde yapılmakta olan işin belirlenmesi,
- Belirlenen işin aşamaları ve onay mekanizmaları,
- Bölümler arası iş geçişlerinin yapılması ve takibi,
- Yapılan işin zamanı ve kalitesinin takibi,
- İş yapılırken kullanılan malzeme ve hizmetin belirlenebilmesi,
- Diğer modüllere geçiş veya tetikleme yapılabilmesi,
Kalite Yönetim Takip Sistemi
Kurum ve Firmaların, kendi bünyelerinde belirledikleri işleri “Kalite Yönetim Belgeleri” ile belgelemek ve bu belgelerin devamlılığını sağlamak için, belirlenen kriterleri takip etmek zorundadır.
- Tüm proses ve ürünlerin kalite kontrol tanımları yapılarak hazırlanan belgelerin hangi belgeye istinaden alındığı,
- Hazırlanmış belgenin, alınan belgeye göre hangi gruba ait olduğu
- Geçerlilik sürelerinin takip edebilme,
- Belirlenecek yetkilendirmelere göre, tüm belgelerin takip edilebilir olması,
- Eski veya süresi dolan belgelerin takip edilebilmesi
Performans Yönetim Takip Sistemi
Kurum ve Firmaların, personel, bölüm veya gruplar bazında belirlenen dönemsel performans hedeflerinin belirlendiği ve takip edildiği modüldür.
- Performans hedeflerinin belirlenmesi ve girilmesi,
- Kriterlerin ilgili yazılımlardan online olarak gelmesi,
- Grafik sonuçlara erişim ve raporlama,
- Stratejik hedeflere erişimin takibi,
- Gelişim alanlarının ortaya çıkması,
- Geleceğe ait planların belirlenmesi
Organize Sanayi Bölgeleri İş ve Süreç Yönetim Yazılımı
Organize Sanayi Bölgeleri tarafından yürütülmekte olan faaliyetlerin dijital ortamda takibini ve muhasebeye aktarımını sağlayan paket programdır.
Paket program içinde yer alan modüller aşağıdadır.
- Elektronik İmza
- Arşiv Yönetimi
- Evrak Yönetimi
- İş ve Süreç Takip Yönetim
- Parsel Yönetim
- Sanayi & CRM Yönetim
- Satınalma ve Tedarik Yönetimi
- Depo Yönetimi
- Hizmet Bedelleri Süreci,
- Elektrik, Doğalgaz, Su, Isınma (Pay Ölçer) uzaktan okuma verilerinin alınması,
- Tüketim Verilerine Göre Hesaplama
- Yönetim Aidat Hesaplama
- Kira İşlemleri
- Atık İşlemleri
- Kimyasal Atık Yönetimi
- Evsel Atık Yönetimi
- Organize Sanayi Bölgesi Hizmet Kalemleri
- Laboratuvar İşlemleri Yönetimi
- İstatistiki Raporlama
- İnsan Kaynakları İzin Yönetim ve Takip Sistemi,